Gasttevredenheidsonderzoek Horeca

Tevreden gasten zijn erg belangrijk. Tevreden gasten komen vaker terug, geven meer geld uit en zorgen voor positieve mond-tot-mondreclame. Een tevreden gast deelt zijn positieve ervaring gemiddeld met acht personen. Een ontevreden gast vertelt zijn negatieve ervaringen aan 22(!) personen. Een ontevreden gast kan u dus in potentie 30 nieuwe gasten schelen.

Gasttevredenheidsonderzoek

Productfolder

Wilt u meer weten over ons gasttevredenheidsonderzoek? Bekijk hier onze productfolder met aanvullende informatie.

Bekijk de productfolder

Voorbeeld
Klik op onderstaande knop voor een voorbeeld van een rapport.

Bekijk een voorbeeld

Vraag een offerte aan.
Wilt u een gasttevredenheidsonderzoek in uw restaurant? Vraag dan een offerte aan via onderstaand formulier of bel ons via 0651995719. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Uw naam*

Uw e-mail*

Onderwerp*

Uw bericht*

Menu